Website: www.amazonek.cz
|
Reklama - Jak dělat reklamu – 2., aktualizované a rozšířené vydání - Vysekalová Jitka, Mikeš JiříNové, aktualizované a rozšířené vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Cílem nového vydání je představit čtenářům nové trendy v marketingové komunikaci (např. Price: 219.00 Kč |
amazonek.cz |

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět…

Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu…

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha obrázky přináší nejnovější informace…

Moderní publikace se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a…

Nové, aktualizované vydání oblíbené příručky přináší ověřené rady a tipy pro…

Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a…
Contact | Backlinks | Terms of Use | Site Map
Copyright © 2025 Catalogio.cz | Webmaster Martin Koutný